Підсумкове оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів
Відповідно до законодавства основними видами підсумкового оцінювання результатів навчання учнів є:
- Тематичне оцінювання. Залежно від специфіки навчального предмета/інтегрованого курсу та кількості годин, передбачених на його вивчення, воно може здійснюватися на основі поточного оцінювання з урахуванням результатів проведеної діагностичної (контрольної) роботи або без її проведення. Систему таких робіт учитель планує та розробляє самостійно, враховуючи вимоги Держстандарту, освітньої та навчальної програм. Під час виставлення оцінки за тему результати перевірки робочих зошитів, як правило, не враховуються.
- Семестрове оцінювання. Воно здійснюється на основі результатів тематичного оцінювання та результатів контролю груп загальних результатів навчання, відображених у Свідоцтві досягнень.
- Річне оцінювання здійснюється на основі загальних оцінок результатів навчання за І та ІІ семестри. Окремі види контрольних робіт, як правило, не проводяться.
Інструментарій оцінювання, що застосовується закладом, має бути описаним в освітній програмі. Школа може здійснювати оцінювання за системою оцінювання, визначеною законодавством, або за власною шкалою. У цьому випадку заклад має визначити та описати в освітній програмі правила переведення загальної оцінки результатів навчання за рік у 12- бальну систему.
Облік результатів тематичного, семестрового, річного оцінювання та оцінювання груп результатів навчання здійснюється в класному журналі в окремих колонках без зазначення дати.